Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Tack alla trogna läsare!

Av Josefine - 12 januari 2009 07:41

Lägger nu ner min blogg.


Tack för den här tiden! =)

 
 
Kicki W

Kicki W

12 januari 2009 12:37

Nyårslöft ;-)? Hur som haver så kommer du bli saknad...

http://westerdahl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sus

13 januari 2009 11:22

Ett jättetack för att jag har fått följa dina äventyr...det känns lite vemodigt att inte kunna följa dig och Diesel längre, då det alltid varit lika underhållande att läsa din blogg. Hoppas du hittar en riktigt bra köpare!!! Och ett stort lycka till med Armani!

 
Linda

Linda

13 januari 2009 20:41

Usch va tråkigt att inte få följa dig/er mer;( Lycka till med hästarna o ha de finast:) Alco o Ellinor hälsar oxå på ett hörn =)

http://lindaochalco.blogg.se

 
Linda

Linda

16 januari 2009 23:31

Du vet väl att det är okej att ångra sej..? ;) ..du kan ju tex alltid fortsätta skriva lite om dina o Armanis äventyr! Det är uppskattat, jag lovar!!
Sen fortsätter jag att hålla tummarna att du ångrar dej med Diesel.. ni är ett underbart par o jag har svårt att över huvud taget tänka mig honom med en annan ryttare.. Kram på er!

http://tralopp.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 6 augusti 2009 10:46

TACK än en gång till ALLA som grattat och peppat och hejat på Diesel under alla dessa 14 år. Nu fortsätter vi med det i minst 14 år till!!! Heja Julia & Diesel med familj, go go go!   ...

Av Josefine - 4 augusti 2009 10:12

Diesel är såld till Linköping. Han kommer fortsätta sin tävlingskarriär med Julia i sadeln, han kommer även fortsätta avla. =) Önskar Diesel & hans nya familj STOORT lycka till med allt!!   I söndags var vi till Halmstad & fick ta emot WAHO trofén. ...

Av Josefine - 20 juni 2009 20:38

Diesel är nominerad till "ÅRETS ARAB 2008" i Tyskland! Vid EM i Österrike förra året vann Diesel och jag 2 st GULD-medaljer. Den ena i banhoppning och den andra i terrängtävlingen med maffiga vattenhinder och höga nedförshopp mm. Med dessa meriter h...

Av Josefine - 9 juni 2009 14:13

Diesel verkligen ÄLSKAR terräng!! :)   Vi var på kurs för 3v sen på Runsten, grymt bra terrängbana!   Tack Fanny & Emrik för bilderna!! =) ...

Av Josefine - 2 juni 2009 18:04

Nu har jag BE kort! hihi! *stolt* =) Nu kan jag köra ALLA tunga släp/husvagnar/båtsläp/hästsläp mm, behöver bara kika på hur mkt bilen man har vid tillfället får dra på sin krok *nice*   På bilden ser ni Malin på Diesel i LB el LB+5cm (som var i lörd...

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards