Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Josefine - 18 maj 2008 20:27

Diesel fick en vilodag idag

När jag kom till hagen för att hämta Armani så ville Diesel med, så han blev lite ledsen när ja bara tog "rödtott" & lämnade honom =(


Armani var ett busfrö på skogritten, så man fick vara redo för lite bus hit & dit. Han började kröka upp ryggen & leka ungkalv när han skulle låssas bli rädd för bilar som åkte förbi, då får jag säga åt honom på skarpen så skärper han sig, haha! De blåste rätt mkt & små regnade. Så han var duktig ändå som gick med på att lämna alla polarna på gården & sticka till skogs =) Vi red till Tynäs sen genom den jätteleriga skogen till Åsby & bilvägen hem. När vi kom hem till stallet igen trodde man ju ponken skulle vara lite trött, men han letade fortfarande saker att lossas bli rädd för *LMFAO* hahaha!

Det har regnat mkt idag så Diesel & Armani fick gå in lite tidigare. Fyllde upp alla mina höpåsar medans jag väntade på att kl sku gå så jag kunde plocka in resten av ligan.


Ryttarmeddelande mm har kommit ut inför tävlingen på lördag:

http://www.qvinnersta-hsf.nu/

(Under "Arkiv" i spalten till vänster-tryck på "dokumentarkiv")


Snart är det dags att gå & natta dom små liven *zzzzzzzzzz*

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards