Alla inlägg den 8 april 2008

Av Josefine - 8 april 2008 09:46

Fick ett samtal på jobbet på lunchen...

...att Armani rymt in till Diesel i hans sjukhage.. De var bara att ta sig dit & ta ut den där röda hästen *asg* Armani hade alltså knytit upp dubbelknuten som jag gjort på den övre tråden in till Diesel (Diesels sjukhage är mitt i Armanis hage) Å så hade han tagit ner plankan lite fint på ena sidan & klivit över undre tråden, så där stod dom båda 2 i den lilla hagen. Diesel skämdes för sin jobbiga son när jag kom & frågade dom vad dom hade pysslat med. Armani fick stå på ridbanan resten av dagen & Diesel fick stå kvar i sin sjukhage =)


Diesels sår är så fint så jag ringde veterinären & frågade om han kan börja gå i vanlig hage nu. Så from imorrn får han gå i vanliga hagen med Armani igen *jihoo* Hon tyckte jag skulle börja rida honom, iaf skritta först ca 30min, sen trappa upp. Våra promenader är ju 20min redan, så de e kanon.


Armani pluttas fick vila idag, då matten hade lite ont i knäet.

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards