Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Josefine - 21 mars 2008 15:15

*nice* När jag vaknade blev de en frulle sen till stallet

Mockade & gjorde iordning maten & vattnet, sen fick jag ett "städryck" =)


Sen var det dags för ridturen, Diesel blev nyfrisserad i man & svans, sen körde vi "pilla i öronen" träning, haha! Diesel gillar inte när matte stoppar fingar i öronen *vem gillar de?!* Men ibland måste man ju kolla läget där lixom ;) Men efter nån minut så gick det väl bra då tänkte Diesel. Jag passade på att klippa av lite hår som hängde ut gn öronen =) När vi ändå hållt på med dessa öron så fick han huvan på sig när jag red. Han brukar skaka till en gång med huvudet så träns & hela paketet ramlar av, men de måste ha varit min fina övartalan innan som gjorde att han skärpte sig idag haha! Tränset & huvan satt kvar hela ridturen. Vi red till galoppbacken i Norrby, där i skogen mötte vi 4 pers som va ute på promenad & fotade =)


Diesel ville helst springa i 190km/h när vi galopperade, men de tyckte inte ryttarinnan va nån bra idé. =) hehe!


Nu inväntar vi snökaoset som redan kommit till Mariefred & Eskilstuna :(


Bilderna är ifrån Silinge 2005-07-10, då vi vann både 1m & 1.10m, om ja minns rätt =)

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards