Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Josefine - 21 februari 2008 20:34

Jobbade över lite + en MASSA å göra efter jobbet..

..så ja kom dit lite sent. Tog med Diesel ner på ridbanan, vi hoppade en kombination några ggr åt båda håll. Det var mörkt, men vi hade belysningen på. Diesel tyckte det var lite spookey så han stannade först två ggr, sen hoppade han utan problem åt båda håll. Det blev ju lite skumma skuggor runt hindren, men det var ju bra med lite "skuggövning" haha!


Efter ritten så lastade jag in Diesel i nya transporten. Han tyckte det var lite skumt med krubborna ifram & ville inte äta i dom, men när matte hade kraften i handen precis vid krubban så gick det bra ;) Han fick stå där fastbunden med bommarna stängda bakom rumpen medans jag mockade åt grabbzen =) Jag trodde han skulle känna efter om det gick att backa ur, men han såg bommen bakom! Snacka om smart häst!


Vi åkte ett varv & han skötte sig. Han gillade inte riktigt övre luckan, den är i PVC. Men jag fick visa den & hålla på med den lite så var den inte liiika farlig iaf ;)

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards