Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Josefine - 10 februari 2008 23:20

Idag blev det en trevlig uteritt

Jag hade tänkt sova ut, men vaknade tidigt & gick till stallet där jag städade & fixade, hehe! Helt plötsligt hade halva dan gott, då var de bara hem å käka lunch & tebax för att rida =)


Jag red på Diesel & tog med mig Armani på släp med full mundering. Hanna hakade på med Hia. Armani var pigg & glad över att få haka på tuffa grabbarna ut i skog & mark =) Diesel var inte spec trött efter gårdagen, men däremot var jag & Hanna trötta haha! Vi travade & galopperade på grusvägen upp mot finkan. Efter ritten var det dags att ta in alla kusar, sen hem för att vila upp sig för ännu en hård vecka ;)

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards