Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Josefine - 10 januari 2008 18:50

Temperaturen ligger runt +1 & snön blir till is som är på väg att smälta bort.

Leran kommer fram i hagarna & det blir riktigt mörkt på kvällarna direkt när snön försvinner *usch å fy*


Mockade åt mina killar + Hia (då Hanna inte hann idag)...Hia är en riktig skitgris ;) 6 kärror blev det i hans box! Lite skillnad mot mina :) Diesel är nog världens renaste av sig i boxen hehe! Men de är bra att mocka åt en annan häst så man märker hur bra man faktiskt har det ;)


Diesel & jag red ut en sväng, grusvägarna var mjuka på vissa ställen så man kunde trava & galoppera, men på en del ställen var det hårt så vi fick skritta. Diesel var på ett av sina bushumör, han hade skitkul & lossades bli rädd för larviga saker...matten som numera är genomförkyld med lite feber, kände inte riktigt för att busa runt, men de var väl lika bra att göra denna mörka ritt till något kul ;)


Nä nu är det soffan som gäller med en varm filt, en kopp the med honung i & MASSOR av nypressade apelsiner! Jag vill vara frisk! :) hihi Har tryckt i mig nästan 4 kg apelsiner sen igår *OPZ!* ;)

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards