Alla inlägg den 17 november 2007

Av Josefine - 17 november 2007 14:50

Det var nästan lika ballt som igår att sitta på Armani!

hihi! Jag sadlade, tränsade & gick ut på ridbanan. Vi trallade runt där en stund sen kom Hanna & höll i Armani & slängde upp mig =) Armani bryr sig inte om att matten klänger på honom, så ja kunde slänga över benet på en gång ;) Han tittar lite på mig ibland & undrar vad ja pysslar med där uppe, men sen har han fullt upp med att glo på allt annat spännande som händer runt i kring. Vi gick några steg & han lyssnar väldigt starkt på vad jag säger hehe! -Kom kom, säger jag & han går fram DIREKT ;) Säger jag proo så stannar han tvärt =) Så jäkla ballt!! hihi! Efter en liten stund så började han ta ner huvudet mot backen & luktade efter goa spår haha! Då fick ja ta lite i tyglarna & säga till honom. Men han blir inte rädd eller ostadig, han har verkligen ett ben i varje hörn av sin kropp :) Hoppade av & trallade runt en stund på ridbanan. *SÅÅ DUKTIG KILLE!!*


Efter Armani var klar så var det pappans tur. Hanna & jag red ut i skogen, vi red den nya rundan. Det är verkligen perfekt då dom får skritta fram länge i början & i slutet. Sen kan man trava & galoppera en lagom lång bit på grusvägen, därefter in i en skog där dom måste lyfta mkt på benen & titta vart dom går. Rundan tog över 1,5 timma!

Uppe i skogen låg ett slaktat rådjur på ett flak på en bil, vi var tvugna att gå precis förbi, men grabbarna brydde sig inte så mkt konstigt nog..

Solen sken *så majsigt!

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards