Alla inlägg den 6 november 2007

Av Josefine - 6 november 2007 09:33

Jag började morgonen med utsläpp i stallet

Efter det mockade jag & gjorde klart det mesta, sen drog jag till Södertälje hela dagen, hihi! *spännsande* ;)


På Torsdag ska jag & Hanna åka tillsammans till ridhuset & hoppträna...

...så vi tänkte att vi skulle testa vad grabbarna säger om att stå breve varann i släpet ;) Först lastade jag Diesel & han står så fint fastbunden med endast ett rep bakom rumpen. Sen tänkte vi lasta Hia - men Hia tyckte det var lite för smalt, så vi tog ut Diesel & breddade mellanväggen, då var det OK sa Hia =) Sen ställde vi in Diesling igen, han tyckte det var lite skumt & tvekade nån halv minut, sen gick även han in så fint hihi! Om dom ville kunde dom nosa på varandra, men dom tittade bara lite på varann. Sen åkte vi runt ett varv på 10 minuter & dom stod så fint så. Hia sparkade lite i släpet, eller krafsade, men slutade efter en stund. Dom stod jätte fint när vi öppnade lemmen, sen lastade vi ur.. hann tyvärr ej rida, då vi skulle iväg & plugga i 3 timmar på kvällen...

Sent som vanligt ....***zzzzzzzzzzzzz***

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards