Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Josefine - 7 mars 2007 15:45

Red ut med Nina på Billy idag, jag red Tompan. Tomahawk va väldigt busig först, men det avtog, iaf lite, med tiden :) Han tyckte nog det var vrålkul med en ny kompis med ut på tur! Grusvägarna var perfekta att trava på! Blev lite galopp på hemvägen, Tompan bocka lite nästan hela tiden *asg* Men han e snäll ändå :) Han kasta ju inte av mig, haha! Billy & Tompan visade varann farliga saker så som skyltar, stenar, gruskorn & annat livsfarligt *LMFAO*Diesel ville ej komma i hagen idag när ja tänkte rida, så han fick väl vila då..*asg* Han ville vi skulle leka "jaga mig" leken...men ja var ej upplagt för det så jag skurade ur deras "badkar" som dom dricker vatten ur i hagarna i stället & fyllde på nytt...nu kanske de ej fryser på ett tag *hoppas*

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards