Alla inlägg den 5 mars 2007

Av Josefine - 5 mars 2007 16:34

Idag red jag ut & tränade distans på Diesel, jag går första 20 min nu... *pust* haha Sen kör vi intervallträning, 5 min trav, sen skritt, trav, skritt, trav, galopp osv. Vi båda tycker det är jätte skoj! I början när jag går så leker han "följa John", tar jag ett grässtrå så gör han oxå det, håller ja bort en taggbuske för att vi ska komma förbi, så biter han en taggbuske å ska härma.. *asg*Tompan å jag red en vända i skogen, han tycker det är såå kul att få bli riden igen efter sin viloperiod. Vi tog en galopp på campingen, han bara galopperar på i en stor rund å fin galopp som om han aldrig gjort något annat.

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards