Alla inlägg under december 2006

Av Josefine - 6 december 2006 18:31

Hej hopp!Idag blev det ingen ridning då ja låg ap förkyld med feber hemma i sängen hela dagen. Alla krafter gick åt till att mocka & göra mat & ta in kusarna. Ska bädda ner mig under täcket nu å hoppas på att bli piggare till morgondagen ;)

Av Josefine - 5 december 2006 12:00

Grabbarna fick vila från arbete idag då jag åkte på julbord. *mums fillibabba*På bilden: Tv Jessika & th jag ;)

Av Josefine - 4 december 2006 18:35

Red Tompa på ridbanan idag. Han skötte sig exemplariskt! Sen hade jag sista gången som cirkelledare på "Hästkörkortet", grattis brudar!, nu är ni snart innehavare av ett "hästkörkortsbevis" som länsstyrelsen utfärdar! Det var en rolig utmaning för mig. :)

Av Josefine - 3 december 2006 11:44

Idag red jag ut på Tompa i skogen. Han va så duktig & lydig fast vi red förbi ett brunstigt sto. På kvällen blev det upp till Sthlm med stallpolarna & titta på Globen Horse Show. Det va jätte kul med maskerad hoppning (John Whitiker stippa, se bild *fniss*), höjdhoppning, horse ball, hoppning, dressyr & en häst i en kula *asballt* mm mm

Av Josefine - 2 december 2006 16:49

Idag red jag ut i skogen själv med Tomahawk. Han skötte sig mer än perfekt! Nu har han börjat skritta på & ta för sig i stegen. Vi tog rundan från andra hållet, vilket gjorde att allt blev helt nytt (trodde han *asg*). Han tittade på saker men sen gick han vidare. Vi tog en lite snabbare trav än vanligt ute på Jehovas Camping & han bara gjorde som jag sa ;) Efter ritten fick han besöka spolspiltan i grannstallet för 1:a ggn, först försökte han ta undan ben & fötter så snabbt som möjligt så inte vattnet skulle hinna nå honom, men han gav upp efter en stund, hehe. Det var ju rätt skönt ändå med varmt vatten på ben & svans ;) Efter att han var ren så var det dags att gå ut i leran igen :(

Av Josefine - 1 december 2006 16:38

Idag red ja ut på Diesel & på banan på Tompan. Han skötte sig utmärkt!

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards