Alla inlägg den 9 november 2006

Av Josefine - 9 november 2006 09:27

Ridning i mörka kvällen...Åh va nöjd jag är över Tomahawk! Han har verkligen ärvt sin fars huvud! *jihoo* Han är precis som Diesel på sättet, genomgo & snäll! Lyssnar & vill lära sig hela tiden. Lite busigare bara ;)Ibland vill han gärna bita i jackan hehe. Men han vet att han inte får.. =)I dag red jag honom helt själv för 1:a ggn, de andra gångerna har jag haft någon som går brevid. Det tog bara nån minut sen förstod han vad jag menade med smackningarna & trycka på med benen. Det var ju lite konstigt tyckte han när ingen gick framför & visade vägen. Det var kolsvart i hörnen på ridbanan då våran belysningen ej når dit, men inte brydde sig Tompa om det. Han kunde gå hela varvet runt i båda varven & snett igenom var en baggis sa Tompa. ;)Diesel & jag tränade dressyr på ridbanan i dag me´ =)Maskade alla 3 hingstarna i dag med Ivomec comp, ni ser på bilden va Armani tyckte om smaken *asg*. Han är så snäll & go Armani, jag behöver inte ens ha grimma på när jag maskar honom. Liksom sin far Diesel & sin halvbror Tomahawk - så gör han oxå ALLT jag ber om & lite till! *love them!* jag säger bara TACK FÖR ATT ERA HJÄRTAN ÄR AV GULD! hihi =)

Presentation

Omröstning

Vilket alternativ är din favoritgrej som du utövar eller har som mål med din/dina hästar?
 Fälttävlan
 Dressyr
 Hoppning
 Distans
 Western
 Working Equitation
 Körning
 Gymkhana
 Voltige
 Pole Bending
 Islandshästridning
 Utställning
 Premiering
 Kvalitetstävlan
 Uppfödning
 Hunting
 Annan...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards